ببخش خدایا

(c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c) عشق منوتو (c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c)

روزهای به یادماندنی

ببخش خدایا

_*خدایا*_

_*خدایا ببخش اگه دنیا تومیفروشم به یه نگاه عشقم*_

_*ببخش اگه یکی رو دارم برام خدایی میکنه*_

_*ببخش اگه عشقمو بیشتراز جونی که تو بم دادی دوسش دارم*_

_*ببخش اگه بعضی وقت ها سرت دادزدمو عشقمو ازت خواستم*_

_*ببخش اگه یه موقعایی عاشقانه میپرستمش*_

_*ببخش اگه ارامشم خلاصه میشه تو صداش*_

_*ببخش اگه دنیاتو نمیخوام اگه دنیام نباشه*_

_*خدایادوسش دارم*_



نظرات شما عزیزان:

معصوم...
ساعت16:35---24 دی 1393
با همین چشای خیس دعا میکنم همیشه پیش هم باشین...
پاسخ:مرسی فدات


نسرین
ساعت17:28---14 دی 1393
لایککککککککککککککککک.بوسسسسسسس

سحربانو
ساعت18:05---10 دی 1393
سلام پروین ومیلاد
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

پروین ومیلاد بهم سر بزن منتظرتم
پاسخ:عزیزم لینکت کردم


سحربانو
ساعت11:44---10 دی 1393
سلام پروین ومیلاد
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

پروین ومیلاد بهم سر بزن منتظرتم


نازی
ساعت17:09---3 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی پروین ومیلاد ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


نازی
ساعت16:50---2 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی پروین ومیلاد ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............
پاسخ:ببخشیدولی من تو چت باکسی حرف نمیزنم


خاطرات تنهایی
ساعت9:39---26 آذر 1393


خدایا؛

بضاعت من به قدری است که نمی دانم

در حق آشنایان و دوستانم چه دعایی کنم

اما می دانم که تو از حال آنان آگاهی

پس بهترین ها را برایشان کرم نما...

------------------------------------------------
سلام دوست من وب سايت بسيار زيبايي داريد
خسته نباشيد...
وب سايتتون بي نظيره، خوشحال میشم با وب سایت زیباتون تبادل لینک داشته باشم.
اگه موافقین خبرم کنید منتظر حضور گرمتون هستم.


مهرنوش
ساعت18:01---11 آذر 1393
پروین ومیلاد وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ پروین ومیلاد را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در سه شنبه 4 آذر 1393برچسب:, ساعت 17:45 توسط پروین ومیلاد |